Průzkum ve Velké Británii mezi aprobovanými i neaprobovanými učiteli, kteří používají platformu Charanga
Ve školách ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska, kde je používán program hudební školy Charanga, zaznamenávají výrazné zlepšení ve výuce i v dosahování hudebních výsledků. Svědčí o tom nepřeberné množství důkazů a dvě nezávislé diplomové práce. Díky našemu úzkému napojení na školy máme výborný přehled o tom, jak efektivně program pro učitele funguje.
V loňském roce téměř 1000 učitelů prostřednictvím online průzkumu sdílelo své zkušenosti s používáním programu hudební školy Charanga. 96 % hlásilo, že se zlepšila kvalita jejich výuky i dosahování cílů na straně žáků. Vyučující – a zejména nehudebníci – získali sebedůvěru, profesionální znalosti a nástroje, díky kterým mohou vést zábavné a progresivní hodiny hudební výchovy. Tyto výstupy přinášejí inspirativní podněty i do našeho českého vzdělávacího prostředí.
![](/wp-content/themes/charanga_2019/images/teachers-survey-competence.png)
Nárůst kompetencí
zlepšení znalostí
kvalitnější výuka
![](/wp-content/themes/charanga_2019/images/teachers-survey-wellbeing.png)
Nárůst spokojenosti
vyšší sebedůvěra / radost z práce
nižší pracovní zatížení
![](/wp-content/themes/charanga_2019/images/teachers-survey-outcomes.png)
Pozitivní výsledky žáků
lepší dosahování cílů
více hudebních aktivit
Klíč: aprobovaní neaprobovaní